Καλάθι

Καλάθι

Ταχύτητα αποστολής

Εγγύηση και Επιστροφή Προιόντων

Όλα τα προϊόντα που διαθέτει το profitstore.gr καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση

του Κατασκευαστή, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο φυσικό κατάστημα. 

Επιπλέον τα προϊόντα περνάνε από τεχνικό έλεγχο ( όπου είναι εφικτό ) για την σωστή λειτουργία τους. Είμαστε πάντα στην διάθεση σας δίνοντας λύση σε κάθε πρόβλημα που τυχόν προκύψει κατά την παραγγελία, αποστολή, παραλαβή και χρήση αυτών.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

  1. Η Geta Hellas  βεβαιώνει ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
  2. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης .
  3. Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και την νόμιμη απόδειξη αγοράς.
  4. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η Geta Hellas θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές  εγκαταστάσεις της Geta Hellas, με την προσκόμιση της συσκευής στο κατάστημα κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματος και οφείλει να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.
  5. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Geta Hellas θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
  6. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα της Geta Hellas καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
  7. Ο χρόνος αποπεράτωσης ελέγχου κι επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από την Geta Hellas και μπορεί να διαρκέσει ως και 40 ημέρες. Ο πελάτης δύναται να ζητήσει την προτεραιοποίηση του ελέγχου ή επισκευής προϊόντος του, επικοινωνώντας με το τμήμα επιστροφών και προπληρώνοντας το ανάλογο χρηματικό τίμημα που θα του ανακοινωθεί από τον υπεύθυνο.
  8. Η επισκευή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της  Geta Hellas. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέρχονται στην κυριότητα της.
  9. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. CD, μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες, νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ).
  10. Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών σας δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.
  11. Η Geta Hellas δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή  χρησιμοποιηθεί μη  νόμιμα αντίγραφα λογισμικού.
  12. Σας συστήνουμε να ελέγχετε, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνετε άμεσα και όχι αργότερα των 24 ωρών.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την Geta Hellas άτομο.
  2. Όταν η βλάβη προέρχεται από  ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  3. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  4. Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  5. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
  6. Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
  7. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  8. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  9. Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
  10. Η Geta Hellas δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή.
  11. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η όποια εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.
  12. Σημειώστε επίσης πως όλα τα προϊόντα προσφέρονται για ιδιωτική χρήση και όχι επαγγελματική. Κάθε επαγγελματική χρήση των προϊόντων ακυρώνει αυτόματα την εγγύηση σας.

Επιστροφές Προϊόντων και Υπαναχώρηση:

  1. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημ/νία αγοράς με την προϋπόθεση να αποσταλεί το ταχύτερο αίτηση επιστροφής. Το δικαίωμα αυτό μπορεί να το ασκήσει ο πελάτης μόνον μια φορά σε κάθε αγορά που πραγματοποιεί. Επιστροφή μπορεί να γίνει μόνον σε προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και απεστάλησαν ταχυδρομικά. Δεν επιστρέφονται προϊόντα που παρελήφθησαν από κατάστημα μας ή αντιπρόσωπο μας.

  2. Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.

  3. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και μπορεί να είναι της τάξης του 20%-50%.

  4. Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ μπορούμε να αξιώσουμε αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές.

  5. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

  6. Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται, παιχνίδια πάσης φύσεως, εποχιακά προϊόντα, αναλώσιμα μέρη συσκευών, καλώδια, φις, μπαταρίες, λυχνίες και λαμπτήρες πάσης φύσεως κλπ. αποσφραγισμένα προϊόντα λογισμικού, CD, βιβλία ή έντυπα τα οποία εύκολα αντιγράφονται καθώς και προϊόντα ή αξεσουάρ ένδυσης όπως γυαλιά οράσεως και ηλίου, βραχιόλια, μενταγιόν, εσώρουχα πάσης φύσεως, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν, βερμούδες καθώς και άλλα είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, κρέμες, λοσιόν, καλλυντικά, αρώματα, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά βαρηκοΐας κλπ. εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.

  7. Κάθε προιόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

  8. Προιόντα τα οποία απαιτούν εγκατάσταση από εξειδικευμένους τεχνίτες όπως συναγερμοί κατοικιών ή αυτοκινήτου, κάμερες και συστήματα παρακολούθησης, φωτοβολταικά, inverters, συστήματα παροχής ενέργειας, συστήματα θέρμανσης, διάφορα αξεσουάρ αυτοκινήτου (φώτα Led, Xenon, αισθητήρες parking κλπ.) θα πρέπει να επιστρέφονται συνοδευόμενα από την απόδειξη παροχής υπηρεσιών του τεχνικού που προέβη στην εγκατάσταση.

  9. Τα προϊόντα επιστρέφονται πάντοτε με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή. Θα πρέπει να είναι επιμελώς συσκευασμένα σε ξεχωριστό κουτί και να παραδοθούν στο κοντινότερο γραφείο της Easy Mail (Speedex) ή για πελάτες εντός Αττικής, να παραδοθούν σε κατάστημα μας.

  10. Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος ή λανθασμένης αποστολής με δική μας υπαιτιότητα και εντός διαστήματος 14 ημερών, τα έξοδα επιστροφής ( μόνον για πελάτες εκτός Αττικής και εφόσον υπάρχουν ) επιβαρύνουν εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή και θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό ή θα χρεωθούν επιπλέον των εξόδων της νέας αποστολής.

  11. Τα έξοδα επιστροφής ισούνται πάντοτε με τα έξοδα αποστολής και αναφέρονται στην σελίδα κάθε προϊόντος.

  12. Επιστροφές χρημάτων εκτελούνται εντός 30 ημερών. Σε περιόδους υψηλής κίνησης και ειδικά όταν η επιστροφή αφορά κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης πιθανόν να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις.Τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή.

  13. Αντικαταστάσεις προιόντων γίνονται δεκτές μόνον για προιόντα τα οποία επιστρέφονται αχρησιμοποίητα στην πλήρη και αρχική τους συσκευασία, ενώ τα μεταφορικά έξοδα (αν υπάρχουν) βαρύνουν πάντοτε τον αγοραστή.

  14. Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά την μεταφορά προϊόντος θα πρέπει αυτό να παραδίδεται το συντομότερο (και εντός 24 ωρών) στην Courier και να επιστρέφεται με την ένδειξη "καταστροφή κατά την μεταφορά"  ώστε να ξεκινάει η διαδικασία αποζημίωσης. Στην Αίτηση Κωδικού Επιστροφής θα πρέπει να σημειώνεται και ο αριθμός του voucher της Easy Mail ( Speedex ) για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.

  15. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει να λάβετε κωδικό επιστροφής. Συμπληρώστε και αποστείλατε την Αίτηση Κωδικού Επιστροφής (RMA) που θα βρείτε εδώ >>.

  16. Κάθε προϊόν που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύετε από την φόρμα επιστροφής με συμπληρωμένο τον κωδικό επιστροφής που έχετε λάβει. Εκτυπώστε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ>> και αποστείλετε μαζί με το προς επιστροφήν προϊόν.

  17. Σε κάθε περίπτωση σας γνωρίζουμε ότι η Εταιρεία μας δεν μπορεί να κάνει δεκτό προϊόν που επιστρέφεται λόγω υπαναχώρησης όταν έχει ανοιχθεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του ή έχει μεταχειριστεί καθ-οιονδήποτε τρόπο. Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο.

  18. Σημειώστε επίσης πως δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς φόρμα και κωδικό επιστροφής δεν γίνονται δεκτά ενώ επιστροφές που αφορούν αντικατάσταση προιόντων ή επιστροφές χρημάτων πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

    Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται μέσω της Easy Mail - Speedex. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για προϊόντα που αποστέλλονται με ταχυδρομείο ή άλλες εταιρείες courier, τα οποία και δεν παραλαμβάνονται !

    Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Geta Hellas αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

    Μείωση αξίας προϊόντος

    Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του.
    Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό.

    Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο, π.χ.:

    1. Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως από 50% έως και 100%.

    2. Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα και έχουν ενεργοποιηθεί με τον τρόπο της αρχικής εγκατάστασης, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία από 50% έως 80%.

    3. Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί τα παρελκόμενά τους θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία από 30% έως 60%.

    4. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στο Profitstore.gr ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Profitstore.gr με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

      Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, το Profitstore.gr να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη.
      Το Profitstore.gr σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κλπ).

    Τέλος σημειώστε, ότι προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, ή το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, επιβαρύνονται με έξοδα ελέγχου 16,26 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, ενώ τυχόν έξοδα επιστροφής και επαν-αποστολής βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη. Το ίδιο ισχύει και για προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και θα πρέπει ελεγχτούν από το Service για την καλή τους λειτουργία τους και τυχόν φθορές.

Με την παραλαβή των εμπορευμάτων ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους ανωτέρω όρους.

H Geta Hellas διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.

Τιμές, προδιαγραφές και τεχνικά χαρακτηριστικά προϊόντων μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Video και φωτογραφίες που παρουσιάζονται στις ιστοσελίδες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και πιθανόν να υπάρχουν διαφορές σε λεπτομέρειες, σχέδια ή χρωματισμούς.

Gift Banner

Ασφάλεια Συναλλαγών

Ταχύτατη Αποστολή

Πλούσια Δώρα με τις Αγορές σας

Δωρεάν Επιστροφή

Πληρωμή και με αντικαταβολή

12ωρη εξυπηρέτηση

Δωρεάν Παραλαβή από το κατάστημα

100% Εγγύηση Ικανοποίησης

Υποστήριξη και μετά την πώληση

80.000 Facebook Likes

Νέα Προϊόντα